وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار جمعی از شخصیت‌های برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور فعال در امور خیریه و نیکوکاری بر ضرورت تمرکز امور خیریه در حوزه آب رسانی تاکید کرد.

تاکید امیرعبداللهیان بر ضرورت تمرکز امور خیریه در حوزه آب رسانی

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از شخصیت‌های برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور فعال در امور خیریه و نیکوکاری با حضور در وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات کردند. 

در این نشست که با هدف بررسی آخرین دستاوردها و خدمت رسانی‌های خیرین ایرانی داخل و خارج از کشور برای ساخت ایران قوی برگزار شد، مهمترین مسائل و اولویت‌ها برای افزایش جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران به ویژه در حوزه آب رسانی به مناطق محروم کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان ضمن اشاره به ماندگاری و ارزشمند بودن فعالیت‌های خیرین ایرانی داخل و خارج از کشور در رشد و پیشرفت ایران اسلامی، از مجموعه اقدامات تخصصی و کارشناسانه خیرین به منظور شناسایی اولویت‌ها و چالش‌های اصلی کشور قدردانی کرد. 

وزیر امور خارجه با مهم برشمردن موضوع « تنش‌های آبی» به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار کشور به دلیل تغییرات آب و هوایی، بر ضرورت تمرکز امور خیریه در حوزه آب رسانی تاکید و اظهار داشت: کمک خیرین در ارتقا زیرساخت‌های حوزه آب رسانی سبب مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها شده و به تقویت امنیت پایدار در کشور منجر می‌شود.

امیرعبداللهیان در پایان ضمن اشاره به اهمیت حفظ و تقویت ارتباط میان هموطنان داخل و خارج از کشور و ضرورت شبکه سازی میان آن‌ها در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور وظیفه بسیج امکانات و بسترسازی لازم برای جلب مشارکت هموطنان مقیم خارج از کشور را در کمک به رشد و پیشرفت کشور برعهده دارد.

حسین امیرعبداللهیان , وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران , حسین امیرعبداللهیان , وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ,

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.