رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه خدمت به مردم باید به یک باور عمیق در مسئولان تبدیل شود، گفت: در خصوص کیفیت آب شرب استان باید تدابیر جدی اندیشیده شود.

اتخاذ تدابیر جدی در خصوص کیفیت آب شرب گیلان

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۳۰ بهمن در دیدار با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، با اشاره به اینکه موضوع تامین آب خصوصا در حوزه خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: باید هم از حیث سلامت و هم بهداشت، آب سالم و با کیفیتی برای مردم تامین شود.

وی با بیان اینکه شهروندان باید از آب شرب با کیفیت بهره‌مند شوند، افزود: در خصوص کیفیت آب شرب باید تدابیر جدی اندیشیده شود.

رئیس شورای قضایی گیلان با استناد به جمله شهید دکتر بهشتی که فرمودند:« ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت»، گفت: هر چقدر می‌توانید به مردم خدمت کنید و خدمت به مردم باید به یک باور عمیق در مسئولان تبدیل شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: عدالت اجتماعی باید در بین پرسنل دستگاه‌ها رعایت شود و عدم پرداخت به موقع مطالبات کارکنان موجب دلسردی و نارضایتی و عدم خدمات‌رسانی صحیح و درست به مردم می‌شود.

این مقام ارشد قضایی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی استان گیلان تحویل آب آشامیدنی سالم به مردم است و اگر در این زمینه کوتاهی شود، نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.