مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی ویژه به ۲۳ بنگاه اقتصادی استان از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

مشکلات ۲۳ بنگاه اقتصادی در استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی صفوی صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار کرد: مسائل و مشکلات ۲۳ بنگاه اقتصادی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و غیره به صورت خاص مورد بررسی و رسیدگی شد.

وی با اشاره به مسائل متعدد در حوزه طرح‌ها و واحدهای صنعتی عنوان کرد: موضوعات مطرح شده به صورت دستورکارهای مشخص با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل مرتبط مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مسائل مطرح شده شامل تسهیلات بانکی، احیا و راه اندازی واحدهای راکد، تأمین سوخت، تأمین زمین، تأمین زیر ساخت‌های انرژی نظیر آب، برق و گاز، بدهی به امور مالیاتی، امهال بدهی‌های معوق بانکی، تأمین مالی و غیره بوده که با تعیین مصوبات این کارگروه و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی مربوط می‌تواند به توسعه سرمایه گذاری اقتصادی کمک شایانی نماید.

صفوی با اشاره به اهمیت تسریع در رفع مشکلات تولیدکنندگان استان عنوان کرد: تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف حمایت ویژه از بنگاه‌های تولیدی در راستای رشد تولید و افزایش اشتغالزایی به به صورت مستمر در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.