نمایشگاه «شرجی» آثار نقاشی‌های سیروس مقدم کارگردان سریال «پایتخت» در گالری گویه برپا می‌شود.

کارگردان «پایتخت» نمایشگاه نقاشی‌ برپا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی نمایشگاه «شرجی» عنوان نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های سیروس مقدم است که جمعه- چهارم اسفندماه- ساعت ۱۶ در گالری گویه افتتاح می‌شود.

سیروس مقدم هنرمند باسابقه و کارگردان سینما و تلویزیون که در رشته نقاشی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده است، پس از ۴۵ سال دوری از هنر نقاشی، حالا تصمیم گرفته تا نمایشگاهی از آثار قدیمی و جدیدش را که حدوداً متشکل از ۵۰ تابلوی نقاشی و طراحی است، روی دیوار ببرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه «شرجی» به گالری گویه واقع در میدان هفت تیر، خیابان مشاهیر، کوچه لطفی، پلاک ۳۹ مراجعه کنند. ساعت بازدید در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۱۲ تا ۲۰ است.

کارگردان «پایتخت» نمایشگاه نقاشی‌ برپا می‌کند

سیروس مقدم متولد ۱۳۳۳ در آبادان، کارگردان و فیلمنامه نویس تلویزیون و سینما، فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیباست. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۵ با دستیاری کارگردان و طراحی صحنه و لباس در مجموعه تلویزیونی «دایی جان ناپلئون» آغاز کرد. سپس سال ۱۳۶۶ به عنوان منشی صحنه در فیلم سینمایی «رد پایی بر شن» حضور حرفه‌ای در سینما را تجربه کرد.

مقدم سال ۱۳۹۰ ساخت مجموعه تلویزیونی پایتخت را آغاز کرد که شهرت فراوان گرفت.

او کارگردانی فیلم‌های سینمایی همچون شیخ مفید، شکوه بازگشت، گرگ‌های گرسنه و سریال‌هایی از جمله میکائیل، مدینه، بچه‌های نسبتاً بد، رستگاران، روز حسرت، پیامک از دیار باقی، اغماء، پرواز در حباب، نرگس، ریحانه را برعهده داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.