فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان از شناسایی هزار و ۲۷۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در این استان خبر داد.

شناسایی ۱۲۷۴ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مسلم مویدی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اشاره کرد و اظهار داشت: هزار و ۲۷۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ شناسایی و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت‌گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲۸۵ مورد تبصره دو ماده ۱۰ به دنبال شناسایی‌ها و صدور اخطاریه‌ها برای تغییر کاربری اراضی در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ اجرا شده که نسبت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، بیان کرد: بیشترین تغییر کاربری‌های غیرمجاز ثبت شده در سامانه cms مربوط به شهرستان خرم‌آباد با تعداد ۸۴۱ بوده است.

سرهنگ مویدی، ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

وی گفت: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان لرستان فعال هستند و با گشت مستمر و باهدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ و یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.