ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سرانجام با باشگاه رئال مادرید به توافق رسید.

کلاغ امباپه سرانجام به برنابئو رسید/ توافق ۵ ساله با رئال+ جزئیات

براساس اعلام رسانه‌های انگلیسی کیلیان امباپه که به‌تازگی با اعلام تمایلش برای جدایی از پی‌اس‌جی خبرساز شده بود، با کهکشانی‌های مادرید به توافق رسید.

امباپه به سران پی‌اس‌جی اعلام کرده بود که در پایان قراردادش با این تیم در ژوئن ۲۰۲۴، تمدید نخواهد کرد و به عنوان بازیکن آزاد پارک‌دوپرنس را ترک می‌کند.

بی‌بی‌سی جهانی نوشته است که کاپیتان تیم ملی فرانسه هنوز با رئال قرارداد منعقد نکرده اما توافق رسمی زمانی اعلام خواهد شد که دیگر تقابل رئال و پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان ممکن نباشد.

مرد ۲۴ ساله فرانسوی که با تیم ملی این کشور جام جهانی را نیز فتح کرده است، با ۲۴۴ گل برترین گلزن این کشور محسوب می‌شود. امباپه خواسته بود تا تکلیفش قبل از مارس روشن شود و در نتیجه ۱۳ فوریه پیش از تمرین پی‌اس‌جی با ناصر الخلیفی رییس متمول این باشگاه دیدار و اعلام کرد که قصد جدایی و پیوستن به رئال را دارد.

گفته می‌شود که قرارداد او با رئال ۵ ساله خواهد بود و به ازای هر فصل ۱۵ میلیون یورو به‌علاوه ۱۵۰ میلیون یورو پاداش پای قرارداد دریافت خواهد کرد که این رقم را ظرف پنج سال دریافت خواهد کرد و همچنین درصدی از حق تصویرش را نیز برای خود محفوظ خواهد داشت. در صورت جدایی لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال در تابستان، امباپه پیراهن شماره ۱۰ را برتن خواهد کرد.

پی‌اس‌جی با نتیجه ۲ بر صفر رئال سوسیداد را در بازی رفت یک هشتم لیگ قهرمانان شکست داد و رئال نیز با نتیجه یک بر صفر لایپزیش را مغلوب کرد و هر دو تیم در انتظار بازی برگشت هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.