استاندار خراسان رضوی گفت: در ۲ سال گذشته برنامه گازرسانی به روستاهای استان را در قالب طرح تحول روستایی در حال اجرا داریم و تا امروز ۲۲۶ روستای جدید گازرسانی شده است.

۲۲۶ روستای جدید در خراسان رضوی گازرسانی شده است

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۱ اسفندماه در نخستین گردهمایی معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه قدرت بسیج‌ مردم یک از مشخصات مدیران است، اظهار کرد: یک شبکه تخصصی فنی مدیریتی و منسجم با حضور معاونین عمرانی در استان باید وجود داشته باشد تا استان اصطلاحا به یک کارگاه تبدیل شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: راهبرد مدیریتی ما در استان، حل مشکلات اولویت‌دار مبتنی بر مزیت‌ها و ظرفیت‌های موجود است؛ منتهی در گام نخست، مسائل شناسایی شدند و برای آن‌ها برنامه ریزی شد.

وی عنوان کرد: حتما باید به صورت سازمان‌یافته وهم‌افزا در حل موضوعات استان عمل بکنیم وگرنه به هدف اصلی خودمان نمی‌توانیم برسیم.

نظری هر اقدام را تابعی از یک راهبرد یا استراتژی دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت حتما باید تابعی از یک استراتژی باشد تا بتواند در ادامه مسیر موفق باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت مسکن در زندگی مردم متذکر شد: مسکن سهم قابل توجهی از سبد هزینه خانوار را به خود اختصاص داده است که خیلی‌ها قادر به تامین آن نیستند، لذا دولت باید به کمک حل این مسئله بیاید.

وی بر نقش مهم معاونین عمرانی فرمانداری‌ها در حل مسائل مردم تاکید کرد و گفت: باید مانند یک مدیر جهادی هر طور شده به دنبال حل مسئله باشید.

نظری ادامه داد: بخش عمده‌ای از مشکلات ما در حوزه مدیریتی است و می‌توان با توانمندی موجود آن‌ها را با این نگاه مدیریتی حل کرد. 

استاندار خراسان رضوی به طرح گازرسانی به روستاها اصاره کرد و گفت: در ۲ سال گذشته برنامه گازرسانی به روستاهای استان را در قالب #طرح_تحول_روستایی در حال اجرا داریم و تا امروز ۲۲۶ روستای جدید گازرسانی شده است.

گفتنی است؛ در این جلسه که از صبح امروز با حضور جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی شروع شده بود، آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها بررسی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.