سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: نمی‌دانم چه حکمتی است که موقعیت‌های ما به گل تبدیل نمی‌شود، اما تک موقعیت نه چندان خطرناک کراپ به گل تبدیل شد.

نمی‌دانم چه حکمتی است که موقعیت‌های فرش‌آرا گل نمی‌شود

به گزارش قدس خراسان، محسن حسن‌زاده در خصوص شکست یک بر صفر فرش‌آرا برابر کراپ الوند در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: در این دیدار ۳ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم از بازیکنان جوان‌ خود استفاده کنیم. البته بازیکنان‌مان در این دیدار هوشمندانه بازی کرده و علی‌رغم خلق موقعیت‌های فراوان، موقعیت چندانی به تیم حریف ندادیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد اضافه کرد: نمی‌دانم چه حکمتی است که موقعیت‌های ما به گل تبدیل نمی‌شود، اما تک موقعیت نه چندان خطرناک کراپ به گل تبدیل شد. بازیکنانم در این دیدار تلاش کردند، اما متاسفانه موقعیت‌هایمان در این چند بازی به گل تبدیل نشد.

وی عنوان کرد: مقابل کراپ الوند نه تنها مستحق باخت نبودیم، بلکه باید پیروز می‌شدیم. در هر صورت این موضوع جزئی از ورزش حرفه‌ای است و امیدوارم در ۲ بازی آینده بتوانیم جبران مافات کنیم.

حسن زاده در خصوص عملکرد ضعیف تیمش در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل نخست خاطرنشان کرد: در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم و توقعات را افزایش دادیم، در صورتی که در شروع فصل ۶ بازیکن فرش‌آرا جدا شده بودند و به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای نتوانستیم بازیکنان زیادی جذب کنیم، اما بازیکنان با تلاش و غیرت خود عملکرد فوق‌العاده‌ای در نیم فصل اول داشتند که توقعات را افزایش دادند.

سرمربی فرش‌آرای مشهد بیان کرد: امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم همیشه سخت است. به دلیل محدودیت در بازیکن، قدرت بهادری را جذب کردیم تا با تجربه خود به فرش‌آرا کمک کند که متاسفانه این اتفاق رقم نخورد و به بنا به مشکلاتی نتوانست به ما کمک کند.

وی تصریح کرد: در نیم فصل دوم به دلایل مختلف که نمی‌توانم آن را بیان کنم، تمرکز تیم ما بهم ریخت. کسانی که بازی‌های ما را نگاه می‌کنند، می‌توانند متوجه شوند که تیم ما با تمرکز بازی نمی‌کند. دلایل مختلفی دارد که نمی‌خواهم وارد آن شوم.

حسن‌زاده گفت: در هر صورت از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با شرایط و وضعیت سختی که داشتیم، عملکرد قابل قبولی داشتند و تلاش زیادی برای فرش‌آرا انجام دادند.  داور مشکل به خصوصی نداشت و اگر اشتباهی هم داشت، تاثیرگذار نبود. داوران نیز به جذابیت این بازی کمک کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.