وزیر اقتصاد و دارایی، روز جمعه از نخستین هتل کارخانه کشور متعلق به شرکت سعادت نساجان یزد که در قالب یک مجتمع گردشگری در حال ساخت است، بازدید کرد

وزیر اقتصاد و دارایی از نخستین هتل کارخانه کشور در یزد بازدید کرد

"سید احسان خاندوزی" در این بازدید ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، برای کمک به تحقق اجرای طرح و اولویت قرار دادن آن قول مساعدت داد.

استاندار یزد در این بازدید به اهمیت این مجموعه و نقش آن در آینده یزد در بُعد اقتصادی استان اشاره و خواستار مساعدت در حمایت و تخصیص اعتبارات در این زمینه شد.

کارخانه نساجان سعادت یزد که از سال ۱۳۲۰ با وسعت بیش از ۵۰ هزار مترمربع آغاز بکار کرده، قرار است به عنوان بزرگترین هتل کارخانه کشور بازسازی و مرمت شود.

همچنین قرار است مجموعه رستوران ها، اقامتگاه و موزه برای استفاده عموم از داخل و خارج کشور در این مجتمع گردشگری مهیا شود که برای مرحله اول این طرح به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

خاندوزی در سفر دو روزه به یزد ضمن بازدید از بخش های مختلف اقتصادی، تولیدی و صنعتی و دیدار با مسئولان اجرایی و مدیران اقتصادی بخش های دولتی و خصوصی استان یزد، مسایل و مشکلات فراروی این بخش ها را بررسی خواهد کرد.

وزیر اقتصاد همچنین در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت خواهد کرد؛ شماری از مدیران و مسئولان بلندپایه وزارت اقتصاد ، دکتر خاندوزی را در این سفر همراهی می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.