معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی ضمن تاکید بر استوار مقاومت در جبهه‌های مختلف نبرد، به تاثیر مستقیم جنگ غزه بر نتایج انتخابات آمریکا اشاره کرد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: بایدن تاثیر جنگ غزه را در انتخابات حس می‌کند/مقاومت استوار خواهد ماند

شیخ «تعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این باره اظهار داشت: بایدن با نزدیک شدن به انتخابات پارلمانی در آمریکا تسلیم خواهد شد. چراکه مستقیماً تأثیر تجاوز به غزه را بر امتیاز انتخاباتی خود احساس خواهد کرد و ممکن است به دلیل آن شکست بخورد.

وی گفت: در نتیجه اسرائیل متوجه خواهد شد که نمی‌تواند از بین ببرد و آمریکایی‌ها مقاومت کند که قادر خواهند بود از بین ببرند که دشمن را از بین ببرند.

شیخ قاسم افزود: آنها (آمریکایی‌ها و راحت‌ها) باید در نهایت دیر یا زود تصمیم به راه حلی برای حل کردنی که آنها را از این تونل و تنگنا خارج کنند. چراکه مقاومت با وجود جراحات استوار، صبور و ثابت قدم خواهد بود و راه دیگری وجود ندارد و ما معتقدیم که با عدم دستیابی آمریکا و اسرائیل به اهدافشان، به یاری خداوند پیروز شد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه درباره وحدت جبهه‌های مختلف مقومات می‌تواند کرد: «وحدت جبهه‌ها به معنای موضع، بینش و وحدت برای رویارویی با چالش‌ها است و هر جبهه‌ای به تناسب شرایط و اعتقادات خودش عمل می‌کند و پیش می‌رود و این همان است. چیزی است که در حال حاضر اتفاق می‌افتد، ما اکنون با تنوعی داریم که به عنوان یک وحدت عمل می‌کنیم.

گزارش ایرنا، حزب الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم غذایی در نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع رژیم غذایی را در شمال سرزمینهای اشغالی هدف قرار داده است. موضوعی که باعث هراس از شهرک ساکن در این مناطق شده است.

ده‌ها هزار بار از ترس حمله از شهرکهای نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

رسانه‌های رژیم غذایی نیز طی روز گذشته اعلام کردند که حزب الله با عملیات‌های خود، ساکنان شهرک‌های را ساکن شمال فلسطین اشغالی به اسارت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.