مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه از امدادرسانی نیروهای اورژانس این شهرستان به سه آسیب دیده واژگونی خودروی سواری خبر داد.

لغزندگی جاده موجب واژگونی خودروی سواری در تربت حیدریه شد

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا صباغی اظهار کرد: پس از اعلام EOC دانشگاه تربت حیدریه مبنی بر واژگونی خودروی سواری پراید در کمربندی تربت حیدریه به مشهد بلافاصله کارشناسان به مشاوره تلفنی و جمع‌آوری اطلاعات از صحنه حادثه پرداختند.

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه با بیان اینکه همزمان بلافاصله پایگاه اورژانس ثامن‌الائمه(ع) به محل حادثه اعزام شد، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صحنه حادثه توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی، درخواست آمبولانس کمکی از پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر نیز صورت گرفت.

وی با اشاره به گزارش‌های واصله از این سانحه ترافیکی، وضعیت یکی از مصدومان را وخیم دانست و تصریح کرد: این حادثه سه مصدوم داشته که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی دو آسیب دیده توسط اورژانس پیش بیمارستانی و یک نفر توسط امدادگران هلال‌احمر برای ارائه مراقبت‌های درمانی پیشرفته به بیمارستان آموزشی، درمانی امام حسین(ع) منتقل شدند.

صباغی در پایان با توجه به لغزنده بودن محورها به دلیل بارش برف از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.