فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به انتخابات پیش‌رو ،گفت: دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

به گزارش قدس آنلاین؛  سردار جمال شاکرمی امروز در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی در هتل زاگرس شهر ایلام، اظهار داشت: دشمنان نظام به خاطر بحث پیش برندگی انقلاب اسلامی همواره درصدد هستند که از هر طریقی به ما ضربه وارد کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، گفت: امروز ارتقای آمادگی‌ها برای رویدادهای پیش‌رو یک اصل مهم است که باید بیشتر به آن پرداخته شود. 

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ محسوب می‌شود، عنوان کرد: تجهیزات مقاومت و عملکرد یمن ناشی از گفتمان انقلاب اسلامی است. 

شاکرمی در ادامه با بیان اینکه این عملیات (طوفان الاقصی)علاوه بر اینکه سبب شد ما در یک فضای جدید قرار بگیرم و ثمرات فراوانی برای ما داشت، افزود: همچنین سبب شد جبهه مقاومت ورودی هماهنگ برای مقابله جبهه استکبار داشته باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در ادامه با بیان اینکه باید بدانیم که این جنگ، جنگ مرکب است و هم‌اکنون در این جنگ سربلند هستیم و این مهم به خاطر پایداری خانواده پاسداران است. 

وی با اشاره به اقتدار در مقابل دشمن، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی به جبهه مقاومت شکل داد به همین دلیل دشمن در پی انحراف افکار ماست، بنابراین باید مراقب باشیم فریب دشمن را نخوریم. 

شاکرمی بیان کرد: امروز یمن به جبهه‌ای تبدیل شده که در شرق مدیترانه در مقابل دشمن قرار گرفته، جبهه مقاومت عراق امروز بالنده شده و در سایر مناطق مختلف دنیا نیروهای مقاومت در مقابل جبهه استکبار قرار گرفته‌اند. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه جبهه‌های مقاومت در حال مجاهدت هستند و از جمهوری‌اسلامی ایران به عنوان یک حامی الهام می‌گیرند، افزود: به همین دلیل محور تحوالات جهان اسلام جمهوری اسلامی است و دشمن به این درک رسیده است. 

وی تصریح کرد: حوادث امنیتی اخیر در کشور  تابع راهبرد آمریکا هستند آن‌ها حرکتی انجام می‌دهند و ما هم پاسخ آن‌ها را می‌دهیم. 

شاکرمی با تاکید بر داشتن  صبر راهبردی و اینکه تحولات منطقه و جهان را  برای عموم تبیین کنیم، گفت: دشمنان باید بدانند اگر حرکتی انجام دهند قاطعانه پاسخ می‌دهیم و این از عظمت انقلاب اسلامی است. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه ما از زیر سایه جنگ بیرون آمده و به نقطه‌زنی رسیده‌ایم، عنوان کرد: این مهم  از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اما ولی دشمن هیچگاه از دشمنی کوتاه نخواهد آمد.  

وی با بیان اینکه اینکه موشک‌های ما به دقت مقر تروریست‌ها و رژیم صهیونیستی را به دقت می‌زنند، افزود: این مهم اقدامی برای نگرش است تا بدانند هر حرکتی بکنند قاطعانه پاسخ داده و پیام روشنی برای کشورهایی است که به دشمنان ایران اسلامی پناه می‌دهند که قطعا با پاسخ ایران روبه‌رو خواهند شد. 

شاکرمی با بیان اینکه دشمنان انقلاب فهمیده‌اند که نمی توانند از لحاظ نظامی ایران را تهدید کنند و از طرفی ایران توانسته‌ است که تحریم اقتصادی را کم اثر کند، گفت: لذا در پی ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشور هستند و می‌خواهند که با تبلیغات رسانه‌ای حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند و آن را مقدمه‌ای برای افزایش فشارهای سیاسی و امنیتی قرار دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.