مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: ۵۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان بردسکن هستند که بیش از سه هزار نفر آنان رای اولی هستند.

شهرستان بردسکن ۳ هزار نفر رای اولی دارد

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر چراغیان روز دوشنبه در همایش جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان دختر و پسر رای اولی شهرستان بردسکن اظهار کرد: برای دانش آموزان رای اولی دعوتنامه‌ای جهت مشارکت در روز یازدهم اسفند ماه ارسال شده است تا نخستین بار در انتخابات شرکت کنند و در سرنوشت سیاسی کشور سهیم باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن ادامه داد: در قالب مکاتبات انجام شده با ستاد انتخابات شهرستان برای نخستین بار ۴۵ نفر از دانش آموزان عضو طرح "میدان ۱۴ صفر ۲ " در ۵۰ درصد از شعبات اخذ رای شهری مستقر می‌شوند و در جریان روند رای گیری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان این که از مجموع ۲ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در شهرستان بیش از ۸۰ درصد آنها فرهنگیان هستند گفت: تمامی امکانات لازم آموزش و پرورش برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد انتخابات است و خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده، خانواده بزرگ آموزش و پرورش در روز انتخابات پای صندوقهای اخذ رای حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده سپاه بردسکن هم در جشن حضور رای اولی‌ها در انتخابات گفت: رای اولی ها به انتخابات جلوه خاصی می‌بخشند و شور و نشاط را در جامعه افزایش می‌دهند.

سرهنگ علیرضا جنیدی افزود: انتخابات یکی از جلوه‌های حضور دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان در عرصه‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: شاید رأی اولی‌ها تعداد زیادی نسبت به سایر افراد جامعه نباشند ولی کنشگری و اثرگذاری‌شان زیاد است و با انتخاب اصلح می‌توانند نشان دهند که به‌جز حوزه مشارکت، در انتخاب اصلح برای تاثیرگذاری صحیح و درست در آینده‌شان برنامه دارند و اقدام خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.