معاون پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نظارت افتخاری دانش‌آموزان در روز انتخابات در شعب اخذ رأی گفت: برگزاری چالش دعوت در برنامه شاد با بیش از چهار میلیون شرکت کننده در کانال مدرسه انقلاب توسط اتحادیه انجمن‌هایی اسلامی همچنان ادامه دارد.

دانش‌آموزان ناظران افتخاری انتخابات می‌شوند

محمدحسین پورثانی اظهار کرد: دو جریان دانش‌آموزان رأی اولی و دانش‌آموزان غیر رأی اولی در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است؛ در حوزه دانش‌آموزان رأی اولی، خود دانش‌آموز مورد توجه است و در حوزه دانش‌آموزان غیر رأی اولی، افراد وابسته به دانش‌آموزد مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی افزود: یکی از پویش‌های اجرا شده برای دانش‌آموزان غیر رأی اولی، بیان خواسته‌های خود در پویش ذوق حضور و در قالب مواردی از جمله دل‌نوشته یا پادکست از نمایندگان مجلس و اهدافی است که اگر به عنوان نماینده مجلس انتخاب می‌شدند، است.

معاون پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تدوین کتابی از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی و تقدیم آن به نمایندگان مجلس تصریح کرد: در طرحی تحت عنوان پویش نشان آزادی نیز دانش‌آموزان در روز اخذ رأی تصاویری با انگشت جوهری خود برای ما ارسال خواهند کرد.

وی ادامه داد: نظارت افتخاری دانش‌آموزان در روز انتخابات به عنوان نماینده فرمانداران و نماینده هیئت نظارت در شعب اخذ رأی، از دیگر برنامه‌هایی است که برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

پورثانی با اشاره به روایت انتخابات توسط دانش‌آموزان خبرگزاری پانا گفت: جشن تکلیف‌های سیاسی از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در سراسر کشور به اجرا در آمده است و شاخص‌ترین آن، جشن ۱۲ هزار نفری برگزار شده در ورزشگاه آزادی بوده است.

معاون پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: زنگ مجلس نیز روز سه‌شنبه هفته جاری برای آشنایی دانش‌آموزان با مجلس شورای اسلامی و شئون مجلس از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای آماده کردن و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته تشکل‌های دانش‌آموزی به منظور مطالبه‌گری از مسئولان با وزیر آموزش و پرورش دیدار داشتند، افزود: برپایی ایستگاه‌های سلامت در حیاط مدارس از جمله دیگر برنامه‌های مد نظر به شمار می‌رود.

معاون پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری طرح‌های بزرگی از جمله جت و طاووس خاطرنشان کرد: برگزاری چالش دعوت در برنامه شاد با بیش از چهار میلیون شرکت کننده در کانال مدرسه انقلاب توسط اتحادیه انجمن‌هایی اسلامی از اول بهمن‌ماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

منبع: ایمنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.