مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ رضوی گفت: صندوق ویژه اخذ رأی برای اهالی فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه و فعالان قرآنی در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) در نظر گرفته شده است. 

استقرار صندوق اخذ رأی هنرمندان در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) 

به گزارش قدس خراسان، محمد حسین‌زاده ظهر امروز در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: در ایران عزیز با هویتی چندهزار ساله، تجربه نظرسنجی و حضور مردم را تا پیش از انقلاب نداشته‌ایم. براین اساس عملا از ۴۵ سال پیش و با آغاز انقلاب اسلامی، اولین آرای مردم به صندوق انداخته شد و آن‌ها برای استقلال و عزت کشور، خودشان تصمیم‌گیری کردند.

وی  افزود: در این مسیر بسیاری از قهرمانان ملی و شهدای ما، جان خود را فدا کرده و با این اقدام، عزت و استقلال کشور را بیمه کردند.

حسین زاده تصریح کرد: هنرمندان هنری که از فطرت و تعهد بر می‌آید را در ادامه مسیر شهدا ادامه می‌دهند و عبارت بهتر هر هنرمندی با هنر و استعدادی که دارد از ادامه راه و خون شهدا پاسداری می‌کند.  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: امروز، هر فردی با هر شغل و تخصصی که دارد هنری را به اشتراک می‌گذارد که آن هنر کار جمعی یعنی وحدت، پاسداشت و پاسداشت حق انتخاب است.

وی در پایان به حضور و دیدار هنرمندان در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: هنرمندان مشهدی با حضور در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) که صندوق ویژه رای برای اهالی فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه و فعالان قرآنی است، دیداری با یکدیگر تازه کرده و با تجدید پیمان برای کشورشان ایستادگی می‌کنند.

حضور خبرنگاران شبکه الجزیره قطر در مشهد

حسین زاده در ادامه همچنین گفت: خبرنگاران بسیاری در کشور ما مقیم هستند و برای این انتخابات خبرنگاران خارجی  از تهران مجوز حضور گرفتند و از شبکه الجزیره قطر خبرنگارانی برای پوشش حضور مردم مشهد در انتخابات حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.