نیروهای اشغالگر صهیونیست امروز (جمعه) با حمله به نمازگزارن فلسطینی در اطراف باب الاسباط مسجد الاقصی، مانع از حضور آنها در مسجد برای ادای نماز جمعه شدند.

حمله نیروهای اشغالگر به نمازگزاران فلسطینی در اطراف مسجد الاقصی

به گزارش قدس آنلاین، منابع محلی در بیت المقدس گزارش دادند نیروهای اشغالگر صهیونیست، با جلوگیری از ورود فلسطینی ها به بخش قدیمی شهر بیت المقدس، اقدام به بازرسی بدنی آنها کردند. همچنین چندین پست نظامی بازرسی در اطراف مسجد الاقصی ایجاد شده است.

اشغالگران همچنین به یک زن و مرد جوان در مسیر منتهی به باب الاسباط حمله کردند که بر اثر آن، زن مذکور بیهوش و سپس توسط اشغالگران بازداشت شد.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی برای بیست و یکمین هفته متوالی، اقدام به ایجاد محدودیت و اقدامات شدید نظامی در ورودی های مسجد الاقصی و شهر قدیمی بیت المقدس کردند و نمازگزاران و ساکنان این منطقه را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

اداره اوقاف اسلامی بیت المقدس اعلام کرد: با وجود محدودیت های ایجاد شده توسط اشغالگران برای ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی، حدود ۲۰ هزار نفر در نماز جمعه این هفته در بیت المقدس شرکت کردند.

به دلیل جلوگیری نظامیان اشغالگر از ورود جوانان به مسجد الاقصی، شماری از آنها در محله رأس العامود نماز جمعه را برگزار کردند.

نیروهای اشغالگر از بامداد امروز در ورودی های شهر قدیمی بیت المقدس از جمله اطراف مسجد الاقصی مستقر شده اند. حضور این نیروها در اطراف دروازه های الساهره، الاسباط و المغاربه مسجد الاقصی بیشتر از سایر مناطق است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.