رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: غلامرضا میرزایی با کسب تعداد آرا ۱۰ هزار و ۶۱۵ رای از مجموع ۴۰ هزار و ۶۶۷ رای صحیح، منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی شد.

غلامرضا میرزایی منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی شد

به گزارش قدس آنلاین محسن حسین‌میرزایی افزود: همزمان با سراسر کشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در استان برگزار شد که با برنامه‌ریزی در طول یک سال اخیر این استان جزو استان‌های برتر کشور در خصوص امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت اعلام شد که لازم است از مردم استان قدردانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر نیز احمد راستینه هفشجانی با ۳۳ هزار و ۷۲۰ رای از مجموع ۱۰۱ هزار و ۳۳۷ آرای صحیح منتخب این حوزه انتخابیه شد.

حسین‌میرزایی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد نیز سید روح الله موسوی بیدلی با ۵۶ هزار و ۸۵۰ رای از مجموع ۱۳۳ هزار و ۸۸۳ آرای صحیح منتخب این حوزه شد.

رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حمیدرضا عزیزی فارسانی با تعداد آرا ۲۴ هزار و ۴۳۱ رای از مجموع ۹۴ هزار و ۱۱۲ آرای صحیح منتخب مردم حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و کوهرنگ در دوازدهمین دوره مجلس اسلامی شد.

چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    به نظر شما انتخاب بروجن تاییدیه شورای نگهبان را گرفته شایعات زیاد شده که یکی از کاندیداها با پول وکیسه برنج آرای جمع کرده ،ایا صحت داره یا خیر چون هنوز از صدا و سیما اعلام نشده میگن شکایت زیاد گزارش شده؟
    • ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      ان شالله شورای نگهبان نظارت کند