معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی از فعالیت ۸۳۰ واحد از بخش‌های مختلف تولیدی-صنعتی، تولیدی-صنفی و واحدهای فروشگاهی در بیست‌وسومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا(فروش بهاره) مشهد در قالب ۱۲۰۰ غرفه خبر داد.

فعالیت ۱۲۰۰ غرفه در نمایشگاه بهاره مشهد

به گزارش قدس خراسان، علی غفوری‌مقدم در رابطه با جزئیات بیست‌وسومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مشهد که در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد درحال برگزاری است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که ما معمولا در راستای تنظیم بازار ایام پایان سال و شب عید داریم، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره)، مهم‌ترین نمایشگاهی است که در این ایام در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود، افزود: امسال با استقبال خوبی از طرف واحدهای تولیدی، صنعتی و فروشگاهی مواجه بودیم. بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع از فضای نمایشگاه به نمایشگاه عرضه مستقیم کالا(فروش بهاره) اختصاص داده شده است. همچنین ۸۳۰ واحد از بخش‌های مختلف تولیدی-صنعتی، تولیدی-صنفی و واحدهای فروشگاهی ما در این نمایشگاه در قالب ۱۲۰۰ غرفه شرکت کرده‌اند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی با اشاره به عرضه کالاهای مختلف در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا( فروش بهاره)، خاطرنشان کرد: اولویت ما کالاهای مورد تقاضای مردم برای ایام شب عید و ماه مبارک رمضان است. مواد غذایی، کالاهای اساسی، آجیل و خشکبار، شیرینی، شکلات و همینطور اقلامی مانند کیف و کفش و پوشاک، جزو اقلام اساسی ما در این نمایشگاه است. در کنار آن اقلام لوازم خانگی، فرش و موارد ظروف آشپزخانه و... در نمایشگاه عرضه می‌شود.

غفوری‌مقدم با تاکید بر اینکه تخفیفی که در نمایشگاه در نظر گرفته شده حداقل ۱۵ درصد است، تصریح کرد: در برخی موارد بیش از ۱۵ درصد و تا ۲۰ درصد و حتی بالاتر تخفیف داریم. حداقل اختلاف قیمتی کالاها در این نمایشگاه نسبت به قیمت‌های سطح شهر ۱۵ درصد و در برخی اقلام بیش‌از ۱۵ درصد است.

وی ادامه داد: فرایند برگزاری از مدتی قبل آغاز و غرفه‌ها جذب شدند و نرخ‌گذاری توسط ۳۰ نفر از کارشناسان اتحادیه‌ها، واحدهای صنعتی و همکاران ما در سالن کارشناسی صورت گرفته است‌. تمام نمونه کالاها قیمت‌گذاری و پلمب شدند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی درخصوص دوره زمانی فعالیت نمایشگاه، تصریح کرد: نمایشگاه از امروز مورخ ۱۳ اسفندماه آغاز و تا ۱۸ اسفندماه به مدت شش روز فعالیت خود را ادامه خواهد داد. ساعت کاری نمایشگاه هر روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ شب و در روز جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۲ شب می‌باشد.

غفوری‌مقدم عنوان کرد: در طول برگزاری نمایشگاه، تیم‌های بازرسی اتاق اصناف مشهد و اداره کل صمت در این محل با نظارت بر فروش نمایشگاه حضور خواهند داشت. علاوه برآن یک شعبه سیار از سازمان تعزیرات حکومتی در محل نمایشگاه حضور دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.