معاون دبیرکل حزب‌الله با اعلام اینکه حمایت‌های آمریکا از اشغالگران موجب طولانی شدن تجاوز به غزه شده است به صهیونیست‌ها هشدار داد که هرگونه حماقت علیه لبنان برای اسرائیل با شکستی بدتر از شکست در جنگ جولای ۲۰۰۶ همراه خواهد بود.

شیخ نعیم قاسم: اسرائیل در صورت ارتکاب هر حماقتی با شکستی بدتر از جنگ ۲۰۰۶ مواجه خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، فعالیت‌های کنفرانس «بنیان مرصوص» ساعتی پیش در بیروت آغاز شده و شخصیت‌های برجسته مقاومت از جمله شخصیت‌های فلسطینی و لبنانی درباره نبرد طوفان الاقصی و جنگ بزرگی که امروز با رژیم اشغالگر در جریان است صحبت می‌کنند.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود در این کنفرانس اعلام کرد که طوفان الاقصی حق مشروع فلسطینی‌ها بوده و هیچ بحثی بر سر مشروعیت این نبرد وجود ندارد. آمریکا به دنبال سیطره بر منطقه ما بوده و می‌خواهد منطقه ما را به شکلی تغییر دهد که در آن همه کسانی که مقابل استکبار آمریکا می‌ایستند، تسلیم این کشور شوند.

وی افزود: اگر حمایت‌های آمریکا از اسرائیل در تجاوزات این رژیم علیه غزه نبود صهیونیست‌ها هرگز نمی‌توانستند به این تجاوز ادامه دهند. تجاوز امروز علیه غزه در وهله نخست یک تجاوز آمریکایی و بعد اسرائیلی است. هدف از این تجاوز نسل‌کشی فلسطینی‌هاست نه پاسخ به عملیات طوفان الاقصی.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: تجاوزی که امروز علیه غزه جریان دارد یک اقدام سیستماتیک و سازماندهی شده برای نابودی زندگی در غزه بوده و می‌خواهد پیامی به همه جهان بدهد با این مضمون که «مقاومت در برابر اسرائیل ممکن نیست». اما آنها (صهیونیست‌ها و حامیانشان) نمی‌توانند مقاومتی را که قدرت خود را ثابت کرده است از بین ببرند.

این مقام حزب‌الله ادامه داد: آمریکا در تلاش برای خنثی کردن فضا و ادامه محاصره غزه و قحطی در این منطقه است تا اهداف خود را پیش ببرد. فلسطین از دریا تا خشکی به طور کامل متعلق به صاحبان اصلی آن است و هدف مقاومت هم پس گرفتن کامل سرزمین فلسطین از دشمن است. مردم فلسطین ثابت کرده‌اند که توانمند و بزرگ و نماد انسانیت و شایسته پیروزی و زندگی شرافتمندانه هستند و درس عزت و آزادی را به جهانیان می‌دهند.

معاون دبیرکل حزب‌الله گفت: تداوم این تجاوزات، بیهوده است و نتیجه‌ای جز کشتار مردم بی‌دفاع و ویران کردن خانه‌ها ندارد. صهیونیست‌ها در این جنگ به هیچ هدفی نرسیدند و نتوانستند مقاومت را از بین ببرند یا اسرایشان را آزاد کنند. تجاوز به غزه به بن بست رسیده و زمانی که متوقف شود به معنای پیروزی برای فلسطینیان است. اسرائیل امروز در مرحله درماندگی قرار دارد و ملت فلسطین از قلب نبرد و با شکم گرسنه در غزه اعلام کردند که صبور هستند و هرگز تسلیم نمی‌شوند و تا زمان آزادی فلسطین به فداکاری ادامه می‌دهند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که وظیفه ما حمایت از غزه بوده و ما همچنین از منافع لبنان محافظت می‌کنیم تا اسرائیل نتواند اشغالگری خود را در اراضی عربی گسترش دهد. مقاومت تنها گزینه‌ای است که دشمن را از اجرای نقشه‌های شوم آن بازمی‌دارد و ما از همه می‌خواهیم که در سنگر مقاومت باشند.

معاون دبیرکل حزب‌الله با هشدار به اشغالگران درباره گسترش جنگ اظهار داشت که اگر رژیم اشغالگر بخواهد مرتکب حماقتی علیه لبنان شود با شکستی بدتر از جنگ جولای ۲۰۰۶ مواجه خواهد شد. بار دیگر تاکید می‌کنیم که جنگ غزه باید متوقف شود تا منطقه آرام بگیرد و هرکسی که قصد میانجیگری با ما دارد ابتدا باید برای توقف تجاوزات علیه غزه میانجی گری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.