معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: یکی از اقدامات خوبی که امسال در راهیان نور انجام شد هدایت و راهبری مباحث فرهنگی است.

جزئیاتی از برگزاری چند پویش فرهنگی در راهیان نور

به گزارش قدس آنلاین رامین عبدلی در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش تئاتر خیابانی راهیان نور در اهواز  بیان کرد:  ششمین همایش تئاتر خیابانی راهیان نور در روزهای آینده برگزار خواهد شد. حمایت‌های خوبی در گذشته از این جشنواره شد و امسال هم به صورت ویژه‌تر مورد حمایت قرار گرفت. یکی از اقدامات خوبی که امسال در راهیان نور انجام شد هدایت و راهبری مباحث فرهنگی است.
 
معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور در ادامه به برخی از اقدامات فرهنگی راهیان نور اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها پویش «نائب الشهید» است. این پویش به یاد شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی با موضوع زیارت نیابتی این شهید در یادمان‌های شهدا و اردوهای راهیان نور استان‌های خوزستان و ایلام راه‌اندازی شده است که زائران سرزمین نور می‌توانند در این پویش شرکت کنند.
 
وی بیان کرد: پویش «شهیده فائزه رحیمی» توسط معاونت فرهنگی هنری ستاد مرکزی راهیان نور کشور در استان‌های خوزستان و ایلام آغاز شده شده که این پویش به یاد دانشجوی شهیده فائزه رحیمی با موضوع تصاویر دلتنگی دانشجویان در اردوهای راهیان نور استان‌های خوزستان و ایلام راه‌اندازی شده است و دانشجویان زایر سرزمین نور می‌توانند در این پویش شرکت کنند.
 
عبدلی عنوان کرد: همچنین پویش فرهنگی «آقا مرتضی»، همزمان با حضور زاِئران راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌های شهدای جنوب کشورتوسط معاونت فرهنگی هنری ستاد مرکزی راهیان نور کشور آغاز شد. این‌پویش به یاد شهید سید مرتضی آوینی با موضوع ساخت مستند با تلفن همراه در اردوهای راهیان نور استان‌های خوزستان و ایلام راه‌اندازی شده و زایران می‌توانند در آن شرکت کنند.
 
معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور از ارسال ۵۷ اثر به ششمین همایش تئاتر خیابانی راهیان نور خبر داد و گفت: که ۱۱ اثر از آثار ارسال به عنوان اثر برتر انتخاب شدند و طی ۵ روز در یادمان‌های نمایش داده خواهندش د
 
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.