فرمانده سپاه بردسکن از اعزام بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان بردسکن به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.

اعزام بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان بردسکن به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ علیرضا جنیدی در مراسم بدرقه بیش از ۱۰۰ نفر از  بسیجیان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور شهرستان بردسکن اظهار کرد: ظرف یک ماه گذشته ۳۲۰ نفر از اقشار مختلف بسیج طی ۳ مرحله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.

فرمانده سپاه بردسکن افزود: در این مرحله بیش از ۱۰۰ نفر در قالب دو دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: راهیان نور یک حرکت فرهنگی، سیاسی و فرصت است تا ما خود را باز شناسیم و تجدید میثاق دوباره ببندیم با آرمان‌های والای امامین انقلاب و شهیدان و به تعبیر مقام معظم رهبری شهدا متحول شدند و در روح جامعه تحول آفریدند.

جنیدی کاروان‌های راهیان نور را بهترین روش انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دانست و عنوان کرد: با اعزام این کاروان‌ها می‌توان به ارزش‌هایی که شهدا و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند پی برد، بنابراین با حضور در این مکان‌ها می‌توان الگو گرفت و این الگو برای جوانان سازنده است.

فرمانده سپاه بردسکن تأکید کرد: راهیان نور فناوری در مقابله با جنگ نرمی است که دشمن ایجاد کرده و باید از این ظرفیت به‌درستی و در راستای اشاعه فرهنگ شهادت استفاده کرد.

علی دهقان زاده، فرماندار بردسکن نیز از برنامه ریزی بسیار خوب سپاه و بسیج در اعزام قشرهای مختلف مردم به راهیان نور قدردانی کرد و افزود: راهیان نور بهترین ابزار برای دست یابی به گنج فرهنگ ایثار و شهادت و  بهترین سند برای نسل جوان حاضر است تا با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر و بهتر آشنا شوند.

فرماندار بردسکن گفت:  هدف والای شهیدان که همان حفظ نظام اسلامی است را می توان به خوبی در مناطق عملیاتی و در قالب اردوهای راهیان نور شناخت و به عظمت آنان پی برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.