معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی گفت: ۱۴۵ کلاس درس از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان خواف واقع در جنوب این استان به بهره‌برداری رسیده است.

۱۴۵ کلاس درس در خواف به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا خدادادی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای مژن آباد خواف با اشاره به اقدامات موثر در احداث و تکمیل و بهره برداری از کلاسهای درس و فضاهای آموزشی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان ابراز امیدواری کرد: تعداد این کلاسهای درس تا ابتدای سال تحصیلی آینده به ۲۰۰ کلاس افزایش خواهد یافت.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه شهرستان خواف در زمینه مشارکتهای مردمی برای ساخت و توسعه کلاسهای درس و فضاهای آموزشی از رتبه خوبی در استان خراسان رضوی برخوردار است، ادامه داد: امیدواریم با توجه ویژه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی و اختصاص اعتبار لازم ، بخش مهمی از دغدغه های کمبود فضاهای آموزشی در این منطقه کاهش یابد.

رییس اداره آموزش و پرورش خواف نیز گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای «مژن آباد» از توابع بخش سلامی این شهرستان با زیربنای ۳۶۵ متر مربع و اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

روح الله غلام پور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از ابتدای سالجاری تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی جاری در خواف ۱۴۵ کلاس در قالب ۳۸ مدرسه افتتاح و ۱۴۸ کلاس در حال ساخت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.