آمریکا که خود با حمایت‌های بی‌قیدوشرط از رژیم صهیونیستی شریک اصلی کشتار فلسطینی‌ها است، در ژستی انسان‌دوستانه اعلام کرده که درصدد ایجاد گذرگاه دریایی برای کمک‌رسانی به نوار غزه است.

آمریکا احداث گذرگاه دریایی برای غزه را بررسی می‌کند

قدس؛ «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون در این باره گفت که واشنگتن در حال بررسی احداث یک گذرگاه دریایی برای کمک‌رسانی به نوار غزه است.

 طبق گزارش شبکه اسکای نیوز، رایدر گفت که گزینه‌های جدید برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه به معنای اعزام نیرو به آنجا نیست.

 وی در این باره تصریح کرد: در برهه فعلی و تا جایی که اطلاع دارم، هیچ برنامه‌ای برای اعزام نیروهای آمریکایی به غزه وجود ندارد.

 وزارت خارجه آمریکا نیز در این باره اعلام کرد گذرگاه دریایی همچنان در مرحله توسعه است و واشنگتن به تلاش برای افزایش میزان کمک‌ها به نیازمندان به آن در غزه تلاش می‌کند.

 آمریکا در حالی ژست انسان‌دوستانه به خود گرفته است که خود شریک رژیم کودک‌کُش در نسل‌کشی آن در نوار غزه است و فلسطینی‌ها این کشور را عامل اصلی تداوم تجاوزات به این باریکه می‌دانند.

 «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس سه‌شنبه‌شب درباره کمک‌های آمریکا به غزه گفت: این کمک‌ها چهره آغشته به خون واشنگتن را زیبا نمی‌کند و ما از دولت آمریکا می‌خواهیم تأمین سلاح برای اشغالگران را متوقف کند و از حق وتو در حمایت از رژیم اشغالگر دست بردارد.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.