مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: جوی پایدار همراه با افزایش نسبی و تناوبی غلظت آلاینده‌ها و افزایش سه تا ۶ درجه سانتیگرادی دمای هوا در پایان هفته برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

هوای آخر هفته سمنان/ منتظر افزایش دما و آلاینده‌ها باشید

به گزارش قدس آنلاین، ایرج مصطفوی  افزود: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی افزایش نسبی و تناوبی غلظت غبار و آلاینده‌های جوی و کاهش نسبی کیفیت هوا و وزش باد شدید برای روزهیا پایانی هفته و از اوخر وقت فردا افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی خاصی در استان سمنان در روزهای پایان هفته فعالیت ندارد وبا پایداری جوی غلظت آلاینده ها به ویژه در نقاط صنعتی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان اظهار کرد: ثبات در سرمای مطبوع هوا بدون تغییر محسوس و افزایش دما تا ۶ درجه سانتیگراد از جمله پیش‌بینی‌های هواشناسی استان سمنان است.

وی با اشاره به آمار جوی شبانه‌روز گذشته گفت: مجن در شاهرود با دمای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و حسینان در دامغان با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان سمنان بودند.

مصطفوی اضافه کرد: بیشینه و کمینه دمای شهر سمنان نیز برای روزهای پایانی این هفته به طور میانگین ۱۶ و پنج درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.