مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: ۲۶۳ زندانی جرایم غیر عمد استان از ابتدای امسال تاکنون با کمک‌های خیرین و مردم نوعدوست استان،‌ همکاری ستاد دیه و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند.

۲۶۳ زندانی جرایم غیر عمد در زنجان آزاد شدند

به گزارش قدس آنلاین، علاءالدین کریمی افزود: از مجموع زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شده در استان ۱۸ نفر را بانوان تشکیل می دهند که با دستان پربرکت خیرین استان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی بابیان اینکه جشن گلریزان امسال با شروع ماه مبارک رمضان در استان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این جشن تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت که علاقه مندان به مشارکت می توانند هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری در این جشن شرکت کنند.

کریمی خاطرنشان کرد:‌ خیرینی که قصد کمک حضوری به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند می توانند با حضور در دفتر ستاد دیه استان و اطلاع از پرونده زندانیان موارد و مبالغ مورد نظر خود را انتخاب و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی تصریح کرد:‌ برای شرکت غیرحضوری در این جشن نیز شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ به نام ستاد دیه استان در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد دیه استان زنجان گفت: با برگزاری جشن گلریزان سال گذشته ۲۱ میلیارد ریال از سوی خیران برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد جمع آوری شد.

کریمی افزود: در این مدت، ۲ هزار نیک اندیش و خیر زنجانی در جشن گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد مشارکت کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.