سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سطح استان خبرداد.

اغاز پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفند ماه

به گزارش قدس آنلاین مزیدی  سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت توأمان (اینترنتی و حضوری) در محل دفاتر فروش بلیت، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه‌های عمومی و اختصاصی مسافر استان آغاز می‌شود.

 او با اشاره به فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز، افزود: در حال حاضر ۸۰۱ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل: ۲۸۶ دستگاه اتوبوس، ۲۰۹ دستگاه مینی‌بوس و ۳۰۶ دستگاه سواری در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند.

مزیدی ادامه داد: بیش از ۱۴۴۴ راننده در ۴۷ شرکت، مؤسسه و شرکت حمل و نقل فعالیت داشته و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری است.

 سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مسافرین از جمله راه اندازی سامانه لیست انتظار مسافرین در بستر سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی به آدرس: www.payaneha.ir و www.payaneha.com، استفاده از Qr-code بر روی تمامی بلیت‌های صادره به منظور تسهیل در دسترسی مسافرین به اطلاعات سفر (شامل: مبدأ – مقصد – شرکت مسافربری و …) در زمان ثبت اطلاعات از طریق سامانه ۱۴۱، راه اندازی خدمات درب به درب ناوگان سواری کرایه عمومی برون شهری و حذف فیزیک صورت وضعیت مسافری انجام شده است.

وی ادامه داد: بخش حمل و نقل مسافر استان با تمامی ظرفیت ارائه خدمت به مسافرین و زائران حرم مطهر رضوی در زمان اجرای طرح جابجایی مسافرین نوروزی را انجام خواهد داد.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل در خاتمه یادآور شد: سامانه، تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.