رییس اتاق اصناف مشهد گفت: ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در طول ۶ روز برگزاری آن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دیدن و مایحتاج خود را خریداری کردند.

۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه کالای بهاره مشهد خرید کردند
به گزارش قدس خراسان، هادی مخملی اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در فضایی به گستره ۱۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع در قالب هزار و ۲۰۰ غرفه از ۱۳ تا ۱۸ اسفندماه گشایش یافت.

رییس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: هزار و ۲۰۰ غرفه در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز مردم در نوروز را از جمله مواد غذایی، میوه و تره بار،انواع شیرینی، آجیل و خشکبار، کیف و کفش، پوشاک، فرش، منسوجات، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی و برخی محصولات پرمصرف در این ایام با قیمت کارشناسی شده و کمتر از بازار عرضه کردند.

وی گفت: بازرسان اصناف در طول برگزاری نمایشگاه در محل حضور داشتند و ضمن کنترل قیمت‌ها، به شکایات مردم نیز رسیدگی می‌کردند.

مخملی افزود: در طی ۶ روز برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره ۸۱ فرم تخلف از سوی غرفه داران به دلیل عدم درج قیمت، گرانفروشی و تقلب تنظیم و ۲ غرفه متخلف مهر و موم شد.

رییس اتاق اصناف مشهد اضافه کرد: همچنین در این مدت با حضور قاضی تعزیرات به ۱۱ مورد از شکایات مردمی از تخلفات غرفه‌های عرضه کالا رسیدگی و ۱۳۴ میلیون ریال به شاکیان بازگردانده شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.