مجموعه دهکده اقتصاد مقاومتی در هفت هکتار به همت بسیج سازندگی شهرستان شاهرود افتتاح شد.

افتتاح دهکده اقتصاد مقاومتی در شاهرود

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود روز یکشنبه در حاشیه افتتاح دهکده اقتصاد مقاومتی افزود: این طرح با رویکرد کاشت بیش از یک‌هزار درخت مثمر آغاز شد.

سرهنگ عبدالله یونسیان با بیان اینکه در گام نخست کاشت درخت سنجد در این دهکده انجام می‌شود، ابراز کرد: تامین بخشی از علوفه مورد نیاز دامداران با هماهنگی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است، ادامه داد: کارگاه بلوک‌زنی و استخر پرورش ماهی با رویکرد ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر در این مجموعه راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از توزیع بیش از یک‌هزار بسته کمک معیشتی به نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این بسته‌ها در ابتدا و نیمه ماه رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) توزیع می‌شود.

سرهنگ یونسیان با بیان اینکه ارزش هر بسته کمک معیشتی از پنج تا هفت میلیون ریال است، افزود: اقلام این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن و شکر و از نوع باکیفیت است.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی به کمک خیران و گروه‌های جهادی تهیه شده است، اظهار کرد: در توزیع این دوره از رزمایش کمک مومنانه سعی شده جامعه هدف بیشتری پوشش داده شود.

کاشت نهال در این مجموعه با حضور ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، محمدرضا کشاورزیان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، رضا نقی زاده رییس اداره امور عشایری شاهرود و جمعی از مسئولان انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.