با حضور استاندار خراسان رضوی از عوامل امدادرسان قرارگاه ثامن‌الائمه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماجرای برف دولت اباد در بهمن ماه تجلیل شد.

تقدیر از عوامل امدادرسان قرارگاه ثامن‌الائمه سپاه برای برف دولت آباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی یکشنبه ۲۰ اسفند و طی مراسمی که در محل قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه سپاه مشهد برگزار شد، از عوامل امدادرسان این قرارگاه در حادثه پیست شیرباد تقدیر به عمل آمد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم اثرگذاری اقدامات ‌به موقع در بحران‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: با وجود تمام‌ پیش‌بینی تدارکات و امکانات باز هم ممکن است نیازهایی وجود داشته باشد اما ‌مدیریت در صحنه بسیار مهم است.

وی ضمن اشاره به اینکه نوع مواجهه با اتفاقات و بحران‌ها بسیاری از خلأها را پوشش می‌دهد، افزود: در مواقع بروز بحران‌های مختلف روحیه قوی ‌و معنوی بسیار تأثیرگذار است و این رمز موفقیت سپاه محسوب می‌شود.

نظری افزود: روحیه استثنایی نیروهای سپاه ناشی از فرهنگ سازمانی این مجموعه است و این انگیزه ‌و روحیه در بزنگاه‌ها بروز پیدا می‌کند.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: برای اینکه بتوانیم بهترین عملکرد را مواقع لزوم داشته باشیم، ساماندهی امکانات در ارتباط با ماموریت‌های خاص از اهمیت بالایی برخوردار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.