منابع خبری گزارش دادند، رژیم صهیونیستی با فرارسیدن ماه مبارک رمضان محدودیت‌های شدیدی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی به اجرا گذاشته است.

تشدید محدودیت برای ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی

به گزارش قدس آنلاین، نمازگزاران فلسطینی با آغاز ماه مبارک رمضان در فلسطین با محدودیت‌های شدیدی از سوی رژیم صهیونیستی برای ورود به مسجدالاقصی روبرو شده‌اند.

بر اساس این گزارش، رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدامات خود در ورودی‌های مسجدالاقصی را تشدید کرده و مانع از ورود جوانان فلسطینی به این مکان مقدس جهت ادای نماز عشا و نماز تراویح شده است.

این گزارش می‌افزاید، رژیم صهیونیستی یکشنبه شب هزاران نیروی پلیس را در قدس اشغالی مستقر کرده و دست کم ۲۰ نفر را به ظن اقدامات تحریک آمیز بازداشت کرده است.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی‌های مسجدالاقصی تنها به مردانی که بالای ۴۰ سال داشته باشند اجازه ورود به این مکان مقدس اسلامی را می‌دهند.

پیش تر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم درباره محدودیت قائل نشدن برای ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی در ماه رمضان، از سند محرمانه‌ای خبر داده بود که «هارون حالیفا» رئیس اطلاعات ارتش به مقامات این رژیم ارسال کرده و به دست نتانیاهو رسیده است.

به گزارش این کانال، حالیفا در این سند درباره تبعات هر اقدامی که جرقه جنگ دینی را در مسجدالاقصی روشن کند و موجب تشدید دامنه درگیری و گسترش میادین شود و آن را به یک جنگ دینی تبدیل کند، هشدار داده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.