رییس صدا و سیما گفت: شهیدان، چراغ راه ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و شهدای رسانه، روشنگر مسیری هستند که اهالی رسانه در آوردگاه جنگ نرم در آن طریق برای تعالی ارزش‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار و مستحکم گام بر می‌دارند.

شهدای رسانه روشنگر مسیر در آوردگاه جنگ نرم هستند

به گزارش قدس خراسان، پیمان جبلی روز دوشنبه در پیامی به یادواره شهید شاخص رسانه ملی و صدا و سیمای خراسان رضوی و مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالروز شهادت سردار شهید «مهدی فرودی» نویسنده و تهیه کننده شهید رادیو اظهار کرد: خدای را شاکریم که در دوران تحول سازمان صدا و سیما توجه به شهیدان اهمیت بیشتری یافته است و آنانی که سالیانی متمادی برای ما کمتر شناخته شده یا گاه گمنام بودند شناسایی و تجلیل شدند.

رییس صدا و سیما ادامه داد: شهید فرودی از جمله این شهیدان بود که از فردوس خراسان به فردوس جاودان اوج گرفت و آسمانی شد. شهید بزرگواری که با عنوان تهیه کننده به میدان شملچه و عملیات کربلای چهار رفت تا انعکاس دهنده دلاوری‌ها و حماسه سازی‌های رزمندگان غیور اسلام باشد و جان عزیز خویش را بر سر نشر این رخدادها تقدیم درگاه الهی کرد.

وی افزود: چه قدر وظیفه ای که امثال شهید فرودی بر دوش ما گذاشته اند سنگین است و ان شاء الله شهید فرودی و سایر شهیدان رسانه در فردای محشر، شفیع ما باشند. طول عمر با برکت برای یادگاران آن شهید عزیز از درگاه الهی مسالت کرده و از تک تک عزیزانی که برای شناساندن این شهید بزرگوار و سایر شهیدان رسانه در تلاشند، سپاسگزارم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.