معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: تا امروز ۵ هزار و ۷۰۰ مبلغ از قم و ۲ هزار و ۸۵۰ مبلغ از استان‌های دیگر برای تبلیغ در ماه رمضان اعزام شده اند.

اعزام بیش از ۸هزار مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد،معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اعزام مبلغان از دو هفته پیش آغاز شده و تا امروز ۵۷۰۰ مبلغ از قم و ۲۸۵۰ مبلغ از استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان اعزام شده اند.

 وی با اشاره به فرصت ثبت نام مبلغان در سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir/Account/Login تا اواسط ماه مبارک رمضان گفت: تاکنون به ۸۵۵۰ نفر در سامانه شمیم ثبت نام کرده اند و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰ هزار مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور اعزام شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت آمادگی مبلغان در ماه مبارک رمضان گفت: محتوای آموزشی و تربیتی تبلیغ با عنوان «ره توشه» در حوزه‌های عمومی، خانواده، مناطق مشترک شیعه و اهل سنت که شامل ده‌ها مقاله می‌باشد که در تارنمای بلاغ به صورت رایگان منتشر شده است.

وی گفت: در موضوعاتی همچون جهاد تبیین، بحران جمعیت و غیرت دینی فعالیت‌های مختلفی در قالب نشست‌های علمی، انتشار ویژه نامه‌های متنوع و اعزام مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.

وی گفت: بیش از ۱۰ نهاد از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، فراجا، سازمان زندان‌ها و... متقاضی حضور و فعالیت مبلغان در مجموعه‌های تحت اختیار خود در ماه مبارک رمضان هستند.

وی به محورهای تبلیغی مبلغان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: از جمله محورهای مهم تبلیغی موضوعات جدید و به روز مثل زن، خانواده، جهاد تبیین، نیازهای جوانان و نوجوانان و... خواهد بود.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.