معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۳۶ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان در تعطیلات نوروز مستقر هستند.

استقرار ۳۶ اکیپ راهداری در راه‌های مازندران

به گزارش قدس آنلاین، محسن محمدنژاد؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از آمادگی اکیپ‌های راهداری در نوروز خبر داد و بیان کرد:  نیروهای راهداری در آماده باش کامل برای استقبال از نوروز ۱۴۰۳ هستند.

وی با اشاره به فعالیت  ۳۶ اکیپ راهداری و ۳۵۰ راهدار که در محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز مستقر هستند، تصریح کرد:  راهداران در برقراری ترافیک روان و ایمن و با راه‌اندازی گشت‌های نوروزی در چهار محور ارتباطی مازندران مستقر هستند.

محمدنژاد با تاکید بر اینکه اکیپ‌های راهداری در محور سوادکوه، کندوان، هراز و ساری _ کیاسر اعزام می‌شوند، گفت: ارتقای سطح ایمنی با  نظارت و کنترل محورهای استان با حضور اکیپ‌های راهداری دنبال می‌شود.

وی همچنین به انجام به موقع و سریع عملیات راهداری اشاره کرد و افزود: برای تعطیلات نوروزی فعالیت‌های متعددی پیش بینی شده که در دست اجراست.

وی  ایمن سازی محورهای استان در ایام نوروز توسط نیروهای راهداری را بخش دیگری از اقدامات عنوان کرد و افزود: پاکسازی و زیباسازی حریم راه، نصب نیوجرسی، اجرای روکش آسفالت، تقویت و نصب  تابلو و علائم ایمنی در کنار نصب تابلوهای فلورسنتی برای آشکار سازی نقاط پر حادثه و نصب دوربین‌های نظارت تصویری از اقدامات اساسی است که انجام می‌شود.

به گفته این مسئول نگهداری روشنایی محورها، ساماندهی نقاط پرحادثه و ترمیم جاده از فعالیت‌هایی است که به طور گسترده توسط راهداران در حال انجام است.

محمدنژاد گفت: طرح ساماندهی علائم و تجهیزات ایمنی هم از اوایل اسفند اجرا شده است.

وی گفت: در این طرح روشنایی حفاظ تجهیزات ایمنی در راه‌های استان، برداشت علائم اضافی جاده، بهبود وضعیت موجود حفاظ کنار جاده مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

معاون راهداری اداره کل مازندران  ادامه داد: فضاسازی تبلیغی هم با نصب بنر بر روی بیلبوردهای جاده‌ای و شهری و پل‌های عابر پیاده انجام می‌شود و اجرای پویش همراهان سفر ایمن در ۳ محور استان در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.