مدیر کل آموزش وپرورش مازندران از افزایش تعداد مدارس محل اسکان هموطنان استان خبر داد و گفت : با آماده سازی ۲۰۳ مدرسه فعالیت برای اسکان مسافران نوروزی در این اماکن آغاز شده است.

۲۰۳ مدرسه در مازندران آماده اسکان مسافران نوروزی

به گزارش قدس آنلاین، حسین کمالی روز پنجشنبه اعلام کرد: این تعداد مدرسه با ظرفیت یک هزار و ۴۶۲ کلاس درس و ۱۵ مرکز رفاهی در سطح استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان و مسافران آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۳ پایگاه ستاد اسکان نوروزی در استان گفت: این پایگاه‌ها درمدارس اسکان مسافران نوروزی قرار دارند که شامل ۸۸ اتاق ویژه، یک هزار و یک اتاق درجه الف و ۳۷۳ اتاق درجه ب برای اسکان فرهنگیان ورودی به استان مازندران برای نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود: ۱۵ مرکز رفاهی که دارای ۳۰ اتاق و ۱۵۰ سوئیت و ۶۴۸ تخت هستند نیز در نوروز ۱۴۰۳ خدمات رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به رشد ۳۱ درصدی تعداد مدارس و ۲۲ درصدی تعداد کلاس‌ها در اسکان نوروز ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مازندران علاوه بر افزایش مراکز اسکان در استان بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات مناسب‌تر به جامعه فرهنگیان و مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته اهتمام ویژه‌ای دارد.

کمالی با اشاره به تعداد عوامل اجرایی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گفت: تقریباً بیش از ۴۷۰ نفر از همکاران ما در ایام نوروز به طور مستقیم مشغول خدمت‌رسانی به عنوان اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش استان خواهند بود که به این آمار باید ناظرین و بازرسین را هم اضافه کرد که جهت بازدید از مراکز اقامت و دریافت بازخورد از مسافران راجع به نحوه اسکان به صورت سرزده مراجعه می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: کلاس‌های درس با تخت، فرش، پتو، آشپزخانه و اجاق گاز، وسایل گرمایشی لازم و تلویزیون و یخچال تجهیز شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.