هواشناسی یزد نسبت به وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از عصر سه‌شنبه و تداوم آن تا عصر چهارشنبه هشدار نارنجی صادر کرد.

هشدار وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در یزد

به گزارش قدس آنلاین، بنا بر اعلام هواشناسی یزد، از فردا سه‌شنبه با فعالیت موج جوی در استان به‌ تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد با خیزش گرد وخاک و رگبار باران به همراه احتمال رعدو برق بویژه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی نسبت به وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از بعدازظهر سه‌شنبه، ۲۹ اسفند تا بعدازظهر چهارشنبه اول فروردین ۱۴۰۳ که در روز سه‌شنبه، شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد و مهریز و میبد و در روز چهارشنبه اول فروردین شهرستان‌های اردکان، بافق و بهاباد را تحت تاثیر قرار خواهد داد، هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

هواشناسی استان نسبت به بروز آسیب به سازه‌های موقت به‌ ویژه چادرهای مسافرتی و کاهش دید و اختلال در ترددهای جاده‌ای اخطار داده و توصیه کرده است در خصوص استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در ترددهای جاده‌ای و اجتناب از پارک خودرو در زیر درختان کهنسال اقدام شود.

بنا بر این گزارش، از بعدازظهر چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش ابر و کاهش دما انتظار می‌رود.

کمینه دمای شبانه‌روز گذشته در استان از بیداخوید با دمای صفر درجه و بیشینه دما از ایستگاه بافق با دمای ۳۱ درجه گزارش شده‌ است، دمای شهر یزد در شبانه‌روز گذشته نیز بین ۱۴ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.