ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن شماری دیگر از نظامیان خود در نوار غزه اذعان کرد.

اذعان تل آویو به زخمی شدن ۳ نظامی خود در غزه به دست مقاومت

به گزارش قدس آنلاین ، ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه نظامی این رژیم در نبرد با مبارزان مقاومت طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع جنگ در هفتم اکتبر ۳۰۴۲ نظامی کشته شده که ۱۴۸۲ نفر از آنها طی عملیات زمینی کشته شده اند.

این در حالی است که گردانهای قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد: نبرد سنگینی با نیروهای دشمن به نزدیکی بیمارستان شفا در شهر غزه رخنه کرده اند داریم و نظامیان اشغالگران و جنگ افزارهای آنها را هدف قرار داده ایم که بر اثر آن شماری از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شده اند.

مقامات و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی به دشوار بودن نبرد در غزه اذعان کرده‌اند و آمار تلفات این رژیم به شکل قطره چکانی از سوی ارتش این رژیم اعلام می‌شود. بسیاری از نظامیان اسرائیلی شرکت کننده در جنگ غزه به بیماری‌های روحی و روانی مبتلا شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از نظامیان کشته شده خود را اعلام می کند، با گذشت چند ماه از جنگ غزه، حجم خودسانسوری خود را بسیار بالاتر برده است. بسیاری از خانوداه‌های نظامیان صهیونیست از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

کتمان آمار حقیقی شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه غزه، به دلیل ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

علاوه بر آن رژیم صهیونیستی، تانک ها، خودروهای زرهی، نفربرها و بولدوزرهای زیادی را از دست داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.