امام جمعه بردسکن در خطبه‌های نماز جمعه با توجه به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: مدیران باید در عرصه اقتصادی تلاش مضاعفی را داشته باشند و مردم نیز در رشد اقتصادی به صحنه بیایند.

مردم در تحقق شعار سال به صحنه بیایند

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه با توجه به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: مدیران باید در عرصه اقتصادی تلاش مضاعفی را داشته باشند و مردم نیز در رشد اقتصادی به صحنه بیایند. 

امام جمعه بردسکن از صاحبان سرمایه و فکر و اندیشه خواست برای اجرایی کردن شعار سال اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد رونق اقتصادی در حوزه‌های مختلف باشیم. 

وی اظهار کرد: هر کجا که مردم به صحنه آمده‌اند و مشارکت آنها را داشته‌ایم در آن حوزه موفق و به نتیجه دست پیدا کرده‌ایم و متولیان امر نیز باید موانع را از سر راه مردم در حوزه جهش تولید و رونق اقتصادی بردارند.

امینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم  رهبری در سخنرانی نوروزی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که نور امید را در دل مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خاموش کنند. 

امام جمعه بردسکن بیان کرد: با وجود اینکه کارها و اقدامات بسیار فراوانی در حوزه‌های مختلف در کشور انجام شده است اما دشمنان می‌خواهند امید و ایمان مردم را با تبلیغات مسموم خود نسبت به نظام و انقلاب بگیرند و متأسفانه عده‌ای در داخل کشور برای ناامید کردن مردم همراه و همگام با دشمنان و  بدخواهان نظام شده‌اند. 

وی عنوان کرد: عده‌ای از مسئولان که در دوره مدیریت خود کوتاهی کرده‌اند امروز مطالبه‌گر شده‌اند در صورتی که آنها حق مطالبه‌گری ندارند بلکه مردم باید از آنها مطالبه کنند که چرا در حوزه مدیریتی خود کوتاهی کرده‌اند. 

امینی اظهار کرد: متأسفانه این دسته از مسئولان امروز حرف‌هایی را به زبان می‌آورند که باعث ناامیدی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به آینده نظام شود که باید با این گونه افراد برخورد قاطع شود و زبان و دست آنها را کوتاه کرد.

امام جمعه بردسکن گفت: ملت ایران در برابر دشمنان هیچگاه ناامید نمی‌شوند چرا که در مکتب ما یأس و ناامیدی وجود ندارد. 

وی در بخش دیگر از مطالبش با توجه به اهمیت ماه مبارک رمضان بر حفظ و حرمت این ماه تأکید کرد و روزه خواری در ملأ عام را یک فعل حرام دانست و از کسانی که عذر موجه دارند خواست تظاهر به روزه‌خواری نداشته باشند.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.