۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 974080

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی ️برگزار می شود

بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی ️

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع محفل قرآنی امام حسنی ها در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

 بلافاصله پس از برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در سومین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 که با نتیجه 5 بر صفر به سود ملی پوشان فوتبال کشورمان پایان یافت، آماده سازی ورزشگاه آزادی برای میزبانی شایسته از مراسم محفل قرآنی امام حسنی ها در دستور کار کارکنان این مجموعه قرار گرفت.

در همین راستا از صبح روز گذشته سه شنبه سوم فروردین ۱۴۰۳ اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها در حال انجام است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

هم‌خوانی، اجرای سرود، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی ها خواهد بود.

گفتنی است محفل برنامه ی تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. برنامه‌ای با محوریت قرآن که امسال نیز از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی است. این برنامه با حضور پنج میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان روی آنتن تلویزیون می رود.

اجتماع بزرگ محفل امام حسنی ها روز سه شنبه هفته جاری از ساعت ۱۵ الی ۱۷ با حضور پرشور خانوادها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ر ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 0
    فکر نمیکنید بعد از جنایت بیمارستان شفا باید این برنامه کنسل بشه؟ این جریان کمتر از خلخال و زن یهودی هست؟ این شرایط زمان مسلمون جشن گرفتن داره؟