امام جمعه شهرستان قرچک گفت: فاجعه غیرانسانی بیمارستان الشفاء غزه، جهانیان را بیش از پیش علیه رژیم کودک کش اسرائیل یکپارچه کرده و مرگ این رژیم جعلی را به جلو می‌اندازد.

فاجعه بیمارستان الشفا غزه زمان مرگ رژیم کودک کش اسرائیل را جلو می اندازد

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی اظهار کرد: قطعا وعده خداوند متعال که در آیه ۸۱ سوره مبارکه اسراء فرموده‌اند وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا محقق شده و رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل بدون شک از بین می رود و حق بر آنان پیروز می‌شود.

وی گفت: اقدام ضد انسانی و وحشیانه رژیم غاصب و منحوص صهیونیستی در درمانگاه الشفاء با زنان مسلمان فلسطینی،برای جهان اسلام غیرقابل تحمل است و همه باید برای نابودی این رژیم منحوس فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند.

امام جمعه قرچک اظهار داشت: جریان کفر صهیونیستی یکبار دیگر چهره اهریمنی خود را به عالمیان نشان داد و قطعا این حرکت مزبوهانه آنان با پاسخ قاطع و سخت مسلمین و جبهه مقاومت همراه می‌شود، مؤمنان و آزادیخواهان جهان دیگر تاب مشاهده این همه ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین را ندارند.

وی تاکید کرد: تجاوز به زنان باردار خود یک عمل شنیع و مزدورانه، به شهادت رساندن آنان در ماه حرام نیز یک حرکت ضد بشری و ضد انسانی است که حتی از حیوانات وحشی به غیر از صهیونیست‌های متجاوز بر نمی‌آید.

اسماعیلی افزود: ایران اسلامی این ظلم و جنایت آشکار توسط رژیم کودک کش اسرائیل بر ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین را محکوم میکند و یقین داریم که نیروهای مقاومت و سپاهیان اسلام به نصرت الهی پاسخ سخت به اقدام وحوش اسرائیلی می‌دهند.

شهرستان قرچک در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.