۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 974459

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: ۲۵ ایستگاه از ۳۱ ایستگاه هواشناسی شهرستان‌های استان در شبانه‌روز گذشته، بارش باران را ثبت کرده‌اند.

هوای ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری افزود: بیشترین بارندگی‌ها مربوط به شهرستان داورزن با ۱۸ میلی‌متر و کمترین آن مربوط به کلانشهر مشهد با یک میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: بارش‌ها به صورت پراکنده تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت و پس از آن وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه هفته کنونی دوباره استان را فرا خواهد گرفت که این سامانه موجب کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

غیوری افزود: طی شبانه‌روز گذشته، خلیل‌آباد با ۶ و سرخس با ۳۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۵ درجه را به ثبت رسانده است. همچنین شهرستان بجستان با ۷۹ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

وی اضافه کرد: وزش باد، پدیده غالب در ۲۴ ساعت آینده خراسان رضوی خواهد بود و دمای شبانه در خراسان رضوی نیز نسبت به شب‌های گذشته کاهش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.