رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: حجم ترافیک در محورهای اصلی و آزادراه‌های استان طی امروز به ویژه در ساعت پایانی روز سنگین می شود و لازم است رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند.

ترافیک در جاده های زنجان رو به افزایش است/ رانندگان احتیاط کنند

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ مهدی میناخانی افزود: هم اکنون ترافیک نسبتا روانی در محورهای ارتباطی استان در جریان است.

وی یادآوری کرد: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی پیش بینی می شود از بعدازظهر امروز ترافیک سنگین تری را در سطح جاده ها و آزادراه های استان شاهد باشیم.
این مسوول به کاهش ۳۳ درصدی تصادفات استان در ایام طرح نوروزی تاکنون اشاره کرد و گفت: بر این اساس هشت نفر در تصادفات جاده ای استان جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه گذشته کاهشی است.
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، مهمترین علت فوتی های تصادفات رخ داده را بی توجهی به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و گفت: علت بیشتر تصادفات، سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، استفاده نکردن از کمربند ایمنی و خواب آلودگی است.
وی با تاکید بر اینکه رانندگان هنگام تردد فاصله طولی را مد نظر قرار دهند و به ازای هر ۲ ساعت رانندگی زمان کوتاهی توقف کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان برنامه ریزی کافی و مناسبی را در سفر مد نظر قرار دهند تا حادثه ای رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.