آیت‌الله حسینی‌بوشهری ضمن انتقاد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی گفت: حفظ اراضی کشاورزی یکی از مهمترین وظایف جهاد کشاورزی است.

انتقاد آیت‌الله حسینی‌بوشهری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز

به گزارش قدس آنلاین،  به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۳ محمدرضا حاجی‌رضا رئیس جهاد کشاورزی قم به همراه مجید حمیدی مدیر تعاون روستایی استان با آیت‌الله حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین و امام جمعه قم دیدار و گزارشی از وضعیت کشاورزی استان  ارائه کرد.

آیت الله حسینی‌بوشهری امام جمعه قم در این دیدار ضمن تبریک حلول سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) گفت: کشاورزی و خودکفایی مسئله کلیدی جامعه است و تحریم ها هیچ موقع آسیب زننده نیستند اگر خودکفا باشیم.

وی ضمن تقدیر از اقدامات جهاد کشاورزی در تنظیم و نظارت بر بازار گفت: سعی شود از گرانی و گرانفروشی کالاهای اساسی جلوگیری شود و همچنین با نظارت بر بازار دست مافیا کوتاه و انحصارات شکسته شود.

آیت الله حسینی‌بوشهری ضمن انقاد از ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی گفت: حفظ اراضی کشاورزی یکی از مهمترین وظایف جهاد کشاورزی  است و نباید گذاشت زمین‌های کشاورزی تبدیل به آپارتمان و ویلا شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه در پایان این دیدار با تاکید بر اهمیت سلامت غذایی جامعه گفت: یکی از مسائلی که باید مراقبت شود بحث سلامت غذایی جامعه و مردم است و همچنین باید کشاورزی ارگانیک میان کشاورزان نهادینه و ترویج شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.