روابط عمومی سپاه استان قم از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهیدالقدس محسن صداقت از شهدای حمله تروریستی اخیر سوریه در قم خبر داد.

برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید محسن صداقت در قم

به گزارش قدس آنلاین روابط عمومی سپاه استان قم  در اطلاعیه ای اعلام کرد:مراسم تشییع و تدفین شهید القدس محسن صداقت همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، همزمان با تجمع امت حزب الله و شهید پروردر ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین ماه در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، پیکر مطهر شهید در صحن مطهر مستقر و مراسم وداع با این شهید عزیز برگزار خواهد شد.

ساعت ۱۰، همزمان با آغاز راهپیمایی روز قدس، پیکر شهید توسط مردم همیشه در صحنه تشییع و پس از طی مسیر پیش بینی شده راهپیمایی، همزمان با نماز جمعه در مصلی قدس مستقر خواهد شد.

در ادامه بعد از نماز عصر، نماز بر پیکر شهید توسط امام جمعه محترم اقامه و سپس از مسیر خیابان شهدا برای تدفین به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها منتقل خواهد شد.

ضمنا مراسم گرامیداشت اولین شب این شهید سعید در روز جمعه ساعت ۳۰: ۱۹ در مسجد حضرت زینب سلام الله علیها واقع در خیابان هفت تیر، نبش کوچه ۵۷/۱ برگزار خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه نیز آمده است: از عموم مردم عزیز استان دعوت می‌شود با شرکت در راهپیمایی روز قدس و همچنین تشییع پیکر این شهید راه آزادی قدس، نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی ابراز نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.