معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، گفت: مزیت‌های استان باید در اولویت حوزه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها قرار بگیرد.

مزیت‌های خراسان رضوی در اولویت رسانه‌ای قرار گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد چهارشنبه ۱۵ فروردین در اولین جلسه شورای اطلاع‌رسانی که در محل استانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه باید زمینه برای نقش‌آفرینی ظرفیت‌های حوزه اطلاع‌رسانی در رابطه با مزیت‌های استان فراهم شود، اظهار کرد: مزیت‌های استان باید در اولویت حوزه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی قرار بگیرد و زیارت یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استان محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، افزود: استان و مشهد از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار هستند که نقش‌آفرینی دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس این ظرفیت‌ها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه متذکر شد: در زمانی که دنیا به سمت فراموش کردن آرمان فلسطین و تقویت اشغالگران پیش می‌رفت، روز قدس به عنوان یک ابتکار توسط امام خمینی «ره» مطرح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، اندیشه مقاومت در فلسطین ارتقاء پیدا کرده است، افزود: روز قدس ظرفیتی است که هم تجدید بیعت با مقاومت و آرمان فلسطین باشد و هم برائت از ظالمان و مستکبران محسوب شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان و افسران سپاه پاسداران ادامه داد: اقدام غیرانسانی رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به نحوی بود که نهادها و بنیادهای مدعی حقوق بشر که حمایت‌های زیادی از رژیم صهیونیستی داشته‌اند، در همان ساعات اولیه آن را محکوم کردند.

وی در خصوص راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: یک هم‌افزایی برای در کنار هم قرار دادن ظرفیت‌های مردمی و رسانه‌ها برای حضور و اطلاع‌رسانی این رویداد مهم باید شکل بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.