مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: میزان وصولی مالیات در مدت مشابه سال قبل ۱۴۳ هزار میلیارد ریال بوده که در سال ۱۴۰۲ از رشد ۵۲ درصدی برخوردار بوده است.

افزایش ۵۲ درصدی وصول مالیات در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، شاکررضا مریدی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان وصولی درآمدهای مالیاتی استان بیش از ۲۱۸ هزار میلیارد ریال بوده است که نزدیک به ۱۱۴ درصد سهمیه تعیین شده استان محقق شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی با بیان اینکه ۹۷ درصد درآمدهای استان از محل مالیات تامین می‌شود، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان وصولی درآمدهای مالیاتی استان بیش از ۲۱۸ هزار میلیارد ریال بوده که نزدیک به ۱۱۴ درصد سهمیه تعیین شده استان محقق شده است.

وی افزود: میزان وصولی مالیات در مدت مشابه سال قبل ۱۴۳ هزار میلیارد ریال بوده که در سال ۱۴۰۲ از رشد ۵۲ درصدی برخوردار بوده است.

مریدی تصریح کرد: با توجه به تشکیل اداره مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی و رصد میدانی کارکنان این اداره، لذا افزایش میزان وصولی از محل مبارزه با فرار مالیاتی و دستیابی به منابع جدید بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: یکی از سیاست‌های مهم این اداره کل تکریم مودیان مالیاتی، حمایت از تولید و رعایت عدالت مالیاتی است و افزایش وصولی، بدون فشار بر مودیان موجود بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.