یک مقام ارشد صهیونیست تایید کرد تل آویو در حال خرید ۴۰ هزار چادر برای تخلیه فلسطینیان از رفح است.

اسراییل درحال خرید ۴۰ هزار چادر برای تخلیه فلسطینیان از رفح است

به گزارش قدس آنلاین گرچه مقامات بین المللی به شدت نگران عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح هستند، اما تل آویو مصمم به عملیات زمینی در این منطقه است؛ موضوعی که می‌تواند با توجه به تراکم بالای غیرنظامیان به یک حمام خون کامل تبدیل شود. 

بر این اساس، یک مقام ارشد صهیونیست که نخواست نامش فاش شود امروز (دوشنبه) به خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد اسراییل در حال خرید ۴۰ هزار چادر برای تخلیه غیرنظامیان از رفح برای انجام عملیات نظامی در این منطقه است. 

این مقام صهیونیست که به دلیل ملاحضات امنیتی هویتش مخفی مانده است، خاطر نشان کرد: خرید این چادرها بخشی از برنامه دولت اسراییل به منظور آمادگی برای شروع عملیات نظامی در رفح است. 

تل آویو می‌گوید رفح آخرین سنگر حماس است و برای نابودی کامل این گروه، اسراییل به طور قطع نیازمند انجام عملیات زمینی در این منطقه است. 

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گرچه مدعی شده حمله به رفح خط قرمز واشنگتن بوده و ایالات متحده نمی‌تواند تلفات بیشتر غیرنظامیان فلسطینی را تحمل کند، ولی در عمل کاخ سفید با همکاری کنگره و در برخی موارد با دور زدن کنگره در حال ارسال تسلیحات پیشرفته به تل آویو به منظور نسل کشی فلسطینیان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.