معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از استفاده ۲۰ سرویس رزرو در پایانه مسافربری مشهد برای جلوگیری از کمبود ناوگان اتوبوسی خبر داد.

استفاده از ۲۰ سرویس رزرو در پایانه مسافربری مشهد برای جلوگیری از کمبود ناوگان اتوبوسی

به گزارش قدس خراسان، رضا صحراگرد با اشاره به وضعیت پایانه مسافربری در آخرین پیک مسافران نوروزی گفت: برای این ایام علاوه بر خطوط ثابت، حدود ۲۰ سرویس دیگر اضافه کردیم تا شاهد کمبود ناوگان و بروز مشکل در پایانه مسافربری نشویم.

وی اضافه کرد: در مسیر تهران با ترافیک مسافران روبرو هستیم؛ البته هیچ کمبودی در ناوگان اتوبوسی در این مسیر نداشتیم و تمام اتوبوس‌ها با ظرفیت تکمیل به سمت تهران حرکت می‌کنند.

صحراگرد گفت: تقاضا برای مسیر اصفهان نیز بالا رفته و اتوبوس‌های این مسیر نیز با ظرفیت کامل حرکت می‌کنند. مسیر تهران و اصفهان را با تعدادی اتوبوس رزرو شارژ کردیم تا مشکلی برای تردد و بازگشت مسافران از مشهد به وجود نیاید.

وی یادآور شد: مسیرها در روزها و پیک‌های قبلی نیز با تقاضاهای زیادی همراه بوده و تکمیل ظرفیت می‌شدند، اما پیش‌بینی می‌کردیم اکثر مسافران زمان بازگشت خود را به تعطیلات عید فطر و یا پس از آن موکول کنند، از همین رو لیست‌های بیشتری برای پیش‌فروش بلیت به این ایام اختصاص دادیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: به دلیل پیش‌فروش بلیت‌ها از طریق سایت‌های فروش بلیت، تعداد شکایت‌ها کاهش داشته است؛ البته همکاران در پایانه مسافربری حضور دارند تا به شکایت مسافران در محل رسیدگی کنند.

منبع: شهرآرانیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.