فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف محموله سنگین شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.

کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرتیپ دوم مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع و قانونی با ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان هنگ تایباد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجی مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون در حین کنترل خودروهای ورودی به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک و خودروی مورد نطر را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۱۲ کیلوگرم شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کنند.

شجاع با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر افزود: مرزبانان ضمن توقیف خودرو، مواد مخدر مکشوفه به وزن ۵۶۶ کیلوگرم را به همراه قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان از زحمات شبانه روزی مرزبانان بویژه عوامل دخیل در این عملیات قدردانی نمود و عنوان داشت: ورود مواد مخدر بویژه شیشه ضربه‌ای سخت به جوانان کشور وارد می‌کند لذا مرزبانان این فرماندهی با تلاش بی وقفه با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد مخدر به خاک کشور مقتدرانه و قاطعانه برخورد می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.