۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 979752

معاون وزیر آموزش و پرورش از صدور کد استخدام معلمان مهرآفرین خبر داد.

کد استخدام معلمان مهرآفرین صادر شد

علی فرهادی با اشاره به صدور کد استخدام معلمان مهرآفرین گفت: برای برخی از این معلمان کد مستخدم از سازمان اداری و استخدامی دریافت کردیم و مشکل آن‌ها حل شده است، در تلاش برای دریافت کد برای افراد باقی مانده هستیم، سامانه سازمان اداری و استخدامی مدتی مشکل داشت که اکنون رفع شده است و برای دریافت کد باقیمانده افراد هم در تلاشیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش همچنین از افزایش مضاعف حقوق سرایداران مدارس تا سقف دو میلیون تومان خبر داد و افزود: این مبلغ  علاوه برافزایش حقوق سالانه برای سرایداران لحاظ خواهد شد.  

فرهادی درباره افزایش حقوق سرایداران مدارس گفت: سرایداران در آموزش و پرورش با سایر نیروهای خدماتی متفاوت هستند، این افراد نگهبان اموال، نیروی خدماتی و بابای مدرسه هستند بنابراین از نظر حقوق پرداختی نباید حداقل حقوق به آن‌ها اختصاص یابد.

وی افزود: از ابتدای امسال علاوه بر افزایش حقوق سرایداران؛ با توجه به مدرسه‌ای که در آن کار می‌کنند و تعداد دانش‌آموزان تا سقف دو میلیون تومان به حقوق آن‌ها اضافه خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مبلغ دو میلیون تومان رقم اندکی است که به حقوق سرایداران اضافه می‌شود، گفت: درحال حاضر ناظر به قانون و اعتبارات توان پرداخت این مبلغ را داریم. مشکل کف حقوق سرایداران مدارس است، مدرک تحصیلی این افراد دیپلم و پایین‌تر می‌باشد بنابراین حداقل حقوق حدود ۱۰ میلیون تومان را دریافت می‌کنند و بیمه آن‌ها نیز تامین اجتماعی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.