۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 979980

در پی جنایت صهیونیست ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در روز یکشنبه در کرانه باختری شد.

فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که فردا یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگری تبدیل کنند و سلاح ها را به سمت اشغالگری و شهرک نشینان جنایتکار آن نشانه بگیرند.

در این بیانیه همچنین از ملت فلسطین خواسته شده است در پاسخ به کشتار جنایتکارانه در اردوگاه نور شمس در طولکرم، تمامی مناطق رویارویی با اشغالگران جنایتکار صهیونیستی در کرانه باختری و بیت المقدس را فعال نگه دارند و علیه اشغالگران وارد عمل شوند.   

در این بیانیه خطاب به صهیونیست‌ها آمده است: جنایت صهیونیست‌ها امنیت را برای اشغالگران به ارمغان نخواهد آورد و مقاومت مردم ما نسل به نسل تا تحقق پیروزی و آزاد سازی اراضی اشغالی ادامه خواهد داشت.

وزارت بهدشت فلسطین تعداد شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری را ۱۴ شهید اعلام کرد.

جنبش فتح هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در طولکرم و غزه روز یکشنبه را اعتصاب فراگیر اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.